Учителі мріяли, що нарешті знайдуть час для справ, які постійно відкладали. Може, почнуть займатися спортом, опановуватимуть китайську(щоб перемовлятися між собою невідомою ні для кого мовою) чи приготують нову страву.
Так, учителі - невиправні романтики і мрійники, вони і досі вірять у чудеса.
Але прийшов понеділок і розпочалися рутинні будні.
Відбулася нарада, на якій було розглянуто питання протидії та попередження булінгу в закладах освіти.
Омельченко Л.В. у своєму виступі ще раз наголосила, що важливо розрізняти такі категорії , як БУЛІНГ і КОНФЛІКТ.
Людські взаємовідносини неможливі без конфліктів, бо всі люди – різні!
Нагадала про закони щодо захисту дітей та механізми їх дії, а також пояснила, що захист учителів від МОБІНГУ( від приниження, агресії) буде здійснюватися теж новим законом.
Але найцікавішим і найдієвішим було відпрацювання навичок взаємодії та спілкування. Рекомендації щодо цього тренінгу усі заступники директорів з виховної роботи отримали від Ухналь Олени Борисівни, методиста районного методичного кабінету територіального відділу освіти Олександрівського району, яка на нараді в ТВО показала приклад толерантного і доброзичливого спілкування у колективі!
Психологічні поради профілактики та виявлення булінгу надала Доновська Оксана Володимирівна. Тренінг був направлений на порозуміння для впровадження медіації за принципом «рівний-рівному/рівна-рівній» та вирішення конфліктів мирним шляхом у закладах освіти.
Вчителі активно співпрацювали у групах, пояснювали механізми виникнення цькування та пояснювали виховні та психологічні фактори, що сприяють формуванню у дитини спотвореного способу вирішення конфліктів.