• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Протидія та попередження булінгу в закладах освіти.

Протидія та попередження булінгу в закладах освіти.

2019-10-28

/Files/images/74667922_2535744906520305_7805806888125202432_n.jpg

Ось і почалися осінні вакації.

Учителі мріяли, що нарешті знайдуть час для справ, які постійно відкладали. Може, почнуть займатися спортом, опановуватимуть китайську(щоб перемовлятися між собою невідомою ні для кого мовою) чи приготують нову страву.
Так, учителі - невиправні романтики і мрійники, вони і досі вірять у чудеса.

/Files/images/73352235_2535744256520370_6458784893605249024_n.jpg

Але прийшов понеділок і розпочалися рутинні будні.
Відбулася нарада, на якій було розглянуто питання протидії та попередження булінгу в закладах освіти.
Омельченко Л.В. у своєму виступі ще раз наголосила, що важливо розрізняти такі категорії , як БУЛІНГ і КОНФЛІКТ.

Людські взаємовідносини неможливі без конфліктів, бо всі люди – різні!
Нагадала про закони щодо захисту дітей та механізми їх дії, а також пояснила, що захист учителів від МОБІНГУ( від приниження, агресії) буде здійснюватися теж новим законом.

/Files/images/74687786_2535755459852583_4908612513647558656_o.jpg

Але найцікавішим і найдієвішим було відпрацювання навичок взаємодії та спілкування. Рекомендації щодо цього тренінгу усі заступники директорів з виховної роботи отримали від Ухналь Олени Борисівни, методиста районного методичного кабінету територіального відділу освіти Олександрівського району, яка на нараді в ТВО показала приклад толерантного і доброзичливого спілкування у колективі!

/Files/images/73238656_2535744283187034_4794825829110513664_n.jpg

Психологічні поради профілактики та виявлення булінгу надала Доновська Оксана Володимирівна. Тренінг був направлений на порозуміння для впровадження медіації за принципом «рівний-рівному/рівна-рівній» та вирішення конфліктів мирним шляхом у закладах освіти.

Вчителі активно співпрацювали у групах, пояснювали механізми виникнення цькування та пояснювали виховні та психологічні фактори, що сприяють формуванню у дитини спотвореного способу вирішення конфліктів.


/Files/images/74632516_2535744629853666_6110711741685956608_n.jpg

Майже три години активної взаємодії і , як підсумок, кулька найзаповітніших побажань один одному, що завершила цей інтерактив.
Отже з бажань розпочали, побажаннями завершили.
А попереду ще багато цікавого і корисного: семінари, воркшопи, філологічні школи, курси підвищення кваліфікації, а ще завершити усю роботу з документацією, а далі буде…
Кiлькiсть переглядiв: 84